"Κλώτσησα την τύχη μου"


Θέλω να καταγγείλω τη συμπεριφορά των Starbucks απέναντί μου. Όπως βλέπετε από τη φωτό που σας επισυνάπτω, μου έδωσαν έναν καφέ που έγραφε αυτή την αισχρή βρισιά. Ένιωσα βαρύτατα προσβεβλημένος γιατί κάτι τέτοια δεν τα θεωρώ αστεία. Διαμαρτυρήθηκα έντονα στην διεύθυνση του καταστήματος κι αυτοί μου λέγανε ψέμματα ότι ήταν κάποιος διαγωνισμός και τέτοιες σαχλαμάρες. Τότε θύμωσα άσχημα και πήρα το ποτήρι και το πέταξα στα σκουπίδια σε χίλια κομμάτια. Τότε μου εξηγήσανε ότι ήταν ένας πρωτότυπος διαγωνισμός με έπαθλο 100 χιλιάδες δολάρια για τον εκατοστό χιλιοστό πελάτη του καταστήματος που θα έπαιρνε το συγκεκριμένο ποτήρι. Δεν μπορείτε να φανταστείτε την απογοητευσή μου που κλώτσησα την τύχη μου, έπιασα ένα γυάλινο ποτήρι και το έσπασα στο κεφάλι του πρώτου τυχόντα.

ΕΝΑΣ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΣ



totroktiko

Υπάρχουν και χειρότερα, ένας πήγε στα Pizza Hut και του σέρβιραν πίτσα με τη φράση "you're gay". Ο τύπος θα πληρώνει για πενήντα χρόνια το κόστος της αποζημίωσης στο γκαρσόνι που του έφερε την παραγγελία, όσο ήταν το τζόκερ της προηγούμενης μέρας. Για αυτό σας λέμε μην αρπάζεστε έτσι εύκολα. Ο Χριστός ήξερε τι έλεγε να γυρίζετε το άλλο μάγουλο, φτιάχνατε την τύχη σας και την κλωτσήσατε.




Δεν υπάρχουν σχόλια: