Τι μου θυμίζει ... τι μου θυμίζει ...‏

Από το ideodoxeio

Όπως μάθαμε σήμερα, μετά τον Χριστοφοράκο και ο Καράμπελας το έσκασε στη Γερμανία! Αφού εκεί είτε έχουν παραγραφεί τα αδικήματα είτε είναι πολύ πιο light οι ποινές, την κάνουν ένας - ένας για βόρεια... Κι όχι λόγω ζέστης.

Έτσι ύστερα από την παραγραφή για τα πολιτικά πρόσωπα που προκάλεσε το κλείσιμο της Βουλής από τον Καραμανλή, τώρα οδεύουν προς παραγραφή και οι ευθύνες για τα μη πολιτικά πρόσωπα. Οι ευθύνες της δικαιοσύνης και της πολιτικής της ηγεσίας, του κ. Δένδια, είναι τεράστιες, ειδικά αφότου μαθεύτηκε ότι ο Δένδιας είχε πληροφορίες από ελληνική πρεσβεία ότι ο Καράμπελας είχε μεταφέρει σε λογαριασμό στη Ν.Αμερική 3 εκατομμύρια ευρώ... Ωστόσο περισσότερες πληροφορίες δεν έδωσε ο υπουργός, όπως π.χ. πότε ακριβώς το έμαθε, από ποιόν, σε ποια χώρα κτλ.

Ωστόσο αυτή η δεύτερη απόδραση, εμένα κάτι μου θυμίζει...

Τι μου θυμίζει ... τι μου θυμίζει ...


Δεν υπάρχουν σχόλια: